Blogdelmin
motos, muntanya i piltrafes

divendres, 15 de juny del 2012

Ducatones

Cada dia més, les Ducatis veies amb motor en L i distribució per eix rei em molen més, però virgen santa quins preus, ni que fosin cosins de risc....(xist dolent, dolent ), aqui un amic s'ha apropiat d'una Darmah, la del sandokan, i se l'ha passat a Super Sport canviant cabureitors de 32 a 40, carters , estètica i tal, ustedes mismos; però jo crec que va més feliç el ducatista que el Copó beneït,segur que no pensa en bestiesses econòmiques a no ser aviam quan li toca omplir   el dipòsit i la pròxima revisió de la distribució...






Tot ve d'ahir que hi havia una Hypermotard 1100
nova de trinca aparcada al Sant Guim, uff vaig dir jo;
pots suar mes amb això que en una bicicleta, No No, pro
que dius ignorant..per favort ,jo avui he pujat al rasos en bici, ara
em faltaria suar amb la Ducatone, je je
Buona notte amici